O ofercie

SmartLunch to firma z branży nowych technologii dbająca o to, żeby ludzie nie byli głodni w swoim miejscu pracy. Dzięki naszemu autorskiemu systemowi, pracownik może otrzymywać od swojego pracodawcy smaczne posiłki z dowozem do miejsca pracy w formie benefitu. Nasza technologia rozwiązuje wszystkie problemy związane z tym procesem. Więcej możesz dowiedzieć się na naszej stronie WWW.

Do naszego zespołu poszukujemy kandydata lub kandydatki, który / która pokieruje zespołami sprzedaży telefonicznej oraz obłsugi klienta.

Możemy Ci zaoferować

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie 7000-9000 zł brutto uzależnione od Twojego doświadczenia
  • Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków
  • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe
  • Niespodzianki z okazji urodzin
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Możliwość udziału w wewnętrznych szkoleniach rozwojowych (autorski program SmartAkademia)
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy
  • Pracę w systemie hybrydowym

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołami w call center (obsługa klienta oraz sprzedaż telefoniczna)
  • Zdolności analitycznych oraz znajomości wskaźników i mierników stosowanych w call center
  • Umiejętności sprawnej obsługi klienta, jak również budowania relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
  • Czynnego udziału w procesach sprzedażowych z wykorzystaniem różnych technik sprzedaży
  • Wiedzy i praktyki w zbijaniu obiekcji klientów
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz zespołu
  • Doskonałej znajomości narzędzi i nowoczesnych rozwiązań stosowanych w call center
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym (8:00-16:00 i 10:30-18:30) oraz dyżurów weekendowych (8:00-18:30)

Wyzwania jakie na Ciebie czekają:

  • Zarządzanie dwoma zespołami konsultantów: prowadzących sprzedaż telefoniczną oraz będących wsparciem dla klientów (połączenia przychodzące i wychodzące)
  • Planowanie strategicznych działań call center w SmartLunch
  • Wdrażanie nowych oraz usprawnianie istniejących już procesów
  • Realizacja wyznaczonych celów w obszarze sprzedaży telefonicznej oraz w obsłudze klienta
  • Bieżący monitoring działań podejmowanych przez wszystkich członków zespołu, w tym planowanie pracy oraz rozmowy feedbackowe
  • Współudział w rekrutacji i wdrażaniu nowych pracowników do wszystkich zespołów call center
  • Kontakt z klientami i partnerami biznesowymi oraz rekomendowanie najlepszych dla nich rozwiązań
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży terenowej, partnerów biznesowych, marketingu oraz produktowym

Proces rekrutacyjny skracamy do minimum:

recrucatuin process
  • 1. Aplikacja
  • 2. Analiza i selekcja nadesłanych CV
  • 3. Krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
  • 4. Spotkanie w siedzibie firmy
  • 5. Feedback po spotkaniu
Cover of offer

Kierownik Contact Center

Miejsce pracy:

Wrocław

Osoba prowadząca rekrutację:

Artur Dzięgielewski

Jeśli masz pytania zadzwoń: 505 709 501

Klauzula informacyjna