O ofercie

SmartLunch to firma dbająca o to, żeby ludzie nie byli głodni w swoim miejscu pracy. Dzięki naszemu systemowi, pracownik może otrzymywać od swojego pracodawcy smaczne posiłki z dowozem do miejsca pracy w formie benefitu. Nasza technologia rozwiązuje wszystkie problemy związane z tym procesem. Więcej możesz dowiedzieć się na naszej stronie WWW.

Poszukujemy osoby, która zadba o rozwój sprzedaży oraz utrzymanie odpowiedniej jakości świadczonych usług na podległym terenie. Twój wpływ na kierunek, w którym chcemy się poruszać, będzie bardzo duży. Stawiamy cele, do których Ty będziesz wyznaczać ścieżki, dlatego bardzo ważna jest Twoja kreatywność i zdobyte doświadczenie.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie stałe w wysokości 6700 zł brutto oraz system prowizyjny
  • Dostęp do niezbędnych narzędzi m. in. samochód służbowy, telefon, laptop
  • Pracę w systemie zdalnym z cyklicznymi spotkaniami w centrali we Wrocławiu
  • Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków
  • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe
  • Niespodzianki z okazji urodzin
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Możliwość udziału w wewnętrznych szkoleniach rozwojowych (autorski program SmartAkademia)
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy
  • Elastyczne godziny pracy

Wyzwania jakie na Ciebie czekają:

  • Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów)
  • Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie
  • Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami
  • Analiza i monitorowanie potencjału rynku, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu
  • Bieżące raportowanie aktywności oraz swojej pracy w systemie CRM

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku handlowym
  • Gotowości do budowania długoterminowych relacji z Klientami
  • Umiejętności pracy w zespole i bardzo dobrej komunikacji z innymi członkami zespołu
  • Czynnego prawa jazdy kategorii B
  • Doświadczenie w sprzedaży do działów HR będzie dodatkowym atutem

Obsługa systemu CRM

Yellow HatYellow HatYellow HatYellow HatYellow Hat

Prawo jazdy kategorii B

Yellow HatYellow HatYellow HatYellow HatYellow Hat

Proces rekrutacyjny skracamy do minimum:

recrucatuin process
  • 1. Aplikacja
  • 2. Analiza i selekcja nadesłanych CV
  • 3. Krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
  • 4. Spotkanie w siedzibie firmy
  • 5. Feedback po spotkaniu
Cover of offer

Key Account Manager - Warszawa

Miejsce pracy:

Warszawa (mazowieckie i województwa ościenne)

Osoba prowadząca rekrutację:

Artur Dzięgielewski

Jeśli masz pytania zadzwoń: 505 709 501

Klauzula informacyjna